יום שני, 13 ביולי 2015

איך להישמר בקיץ בעת טיפול הסרת שיער בלייזר

עומדים לקיים טיפולים להסרת שיער באמצעות טכנולוגיית הלייזר במהלך חודשי הקיץ? זה הזמן להתעדכן במספר הנחיות שיבטיחו לכם את הצלחת הטיפול גם במהלך העונה החומה.

טיפולים להסרת שיער- מדוע הם נפוצים דווקא בתקופת הקיץ?


טיפולים להסרת שיער בלייזר נפוצים אומנם לאורך כל ימות השנה, אך במהלך חודשי הקיץ עולה הביקוש לטיפולים מסוג זה גם בקרב נשים וגם בקרב גברים. הסיבות לביקושים ההולכים וגוברים דווקא במהלך ימות העונה החמה, קשורות בין היתר להסרת פריטי הביגוד מעל גופינו וחשיפת אזורים נרחבים יותר ממנו. בעבר הלא כל כך רחוק, מכוני אסתטיקה אשר עסקו בטיפולים מסוג זה, נמענו ככל הניתן מיישום הטיפולים במהלך חודשי הקיץ, אך בעקבות פיתוחי טכנולוגיית הלייזר במהלך השנים האחרונות אין כל סיבה לדחות את הטיפול לחודשי החורף. טיפולי הסרת שיער בלייזר במהלך חודשי הקיץ מאפשרים לכל אחד ואחת מכם, ליהנות מתוצאות חלקות כבר לאחר מספר טיפולים, וזאת בתנאי שתקפידו על ההנחיות הבאות:

  • הימנעו ככל הניתן מחשיפת אזורי הטיפול לשמש ולשיזוף, לרבות, טיפולי שיזוף באמצעות מיטות שיזוף, וזאת מכיוון שפעולת השיזוף הופכת את גוון עורנו לכהה יותר, וכפועל יוצא מכך, נוצרת ניגודיות בין שיער הגוף לעור והדבר מקשה על פעולת הלייזר להתמודד עם זקיקי השיער. במקביל, שיזוף אזורי הגוף המטופלים עלול להוביל לכוויות והופעתם של סימני פיגמנטציה בעקבות הטיפול.

  • הקפידו על מריחת קרם הגנה על גבי האזור המטופל מייד לאחר הטיפול ולאורך כל תקופת הטיפול. קרם ההגנה נועד להגן על עורכם בפני קרני השמש, וכפועל יוצא מכך, לשמור על גוון עור בהיר יותר, דבר המייעל את פעולת הלייזר.

  • הישמעו להוראת הרופא המטפל לאורך כל תקופת הטיפולים והקפידו למלא אחר הנחיותיו במלואם. סעיף זה אומנם תקף גם לטיפולי הסרת שיער בלייזר במהלך חודשי החורף, אך במהלך חודשי הקיץ הנחיות הרופא הן מורחבות יותר וזאת לצרכי הצלחת הטיפול והבטחת תוצאה חלקה עם סיומו.

  • תכננו היטב את לוח הזמנים שלכם והקפידו על יציאה לחופשות הקיץ בפרקי זמן כאלו המאפשרים לכם מצד אחד ליהנות מהקיץ והחופש ומצד שני להשלים את כל שלבי הטיפול בתקופת הזמן שהוגדרה לכך מראש על ידי הרופא המטפל.

  • לאחר קיומו של הטיפול הראשוני להסרת שיער במהלך חודשי הקיץ, הימנעו ככל הניתן מחשיפת גופכם בכלל ואזורי הטיפול בפרט לשמש, גם במחיר הימצאות ממושכת במקומות סגורים שאינם חשופים לשמש. הימנעו מטיולים ממושכים תחת קרני השמש והימצאות בחופי הרחצה או הבריכה. את כל הסידורים שלכם לאחר הטיפול הראשוני מומלץ להעתיק לשעות החשיכה במידה והדבר אפשרי.

לסיכום, הסרת שיער באמצעות טכנולוגיית הלייזר מתאפשרת גם במהלך חודשי הקיץ החמים והלוהטים של ישראל, וזאת במידה ותקפידו לעקב אחר ההנחיות המופיעות לעיל ואחר הנחיות נוספות אשר יוענקו לכם על ידי הרופא המטפל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה