יום שלישי, 23 באפריל 2013

מכון מור לטיפולים אסתטיים

טיפולי האסתטיקה כבר מזמן הפכו לעניין שבשגרה אצל אנשים רבים, כאשר כיום קהל היעד התרחב מנשים גם לגברים, מבוגרים ולעיתים אפילו נערים ונערות. כמו כן, ניתן לראות שטיפולי האסתטיקה עברו מטיפולים בסיסיים לשינויי גוף של ממש הכוללים טיפולי פנים, רגליים ושאר חלקי הגוף. אם כן, אילו טיפולים קיימים כיום והיכן מומלץ לבצע אותם?

אסתטיקה מדויקת

המחקרים של העשורים האחרונים, מוכיחים שהסימטריה היא הבסיס לאסתטיקה בכל חלקי הגוף. בדיוק מהסיבה הזו, כאשר מחפשים טיפולים אסתטיים ניתן לחפש מכון שיהיה זול אבל גם האיכותי ביותר, ממנו המטופל יהיה שבע רצון באופן חד משמעי. כאן בדיוק, נכנס לתמונה מכון מור אשר מבצע טיפולים רפואיים וביניהם טיפולים אסתטיים רבים.

טיפולי רגליים

ביחד עם ניתוחי האף המפורסמים, הזרקת בוטוקס ואחרים, אחד מהטיפולים השכיחים והחשובים ביותר, קשור דווקא ברגליים. הרגליים, עם הזמן מתעייפות, הורידים בהן מתבלטים וכך גם הדליות מתפתחות. החדשות הטובות הן, שכיום כבר אין צורך לסבול מהמראות האלו מכיוון שניתן במקרים רבים להעלים אותם כאילו לא היו. הורידים ברגליים, עשויים לנבוע מכמה גורמים עיקריים ואפילו שוליים יותר. כך למשל, ניתן לראות כי רבים מהסובלים מהתופעה הזו, עומדים באופן ממושך במהלך היום, סובלים מהשמנת יתר, עם סכרת או פשוט קיבלו אותה ביחד עם תורשה משפחתית.

אסתטיקה משולבת עם רפואה

היתרון המשמעותי מאחורי הטיפול בורידים ברגליים, טמון בעובדה שהם לא רק נעלמים, אלא שהטיפול גם מונע כאבים וסיבוכים עתידיים ומיותרים. הופעת הורידים ברגליים מסמלת בעיה כלשהי בזרימת הדם והשסתומים, היא עלולה ליצור כאבים ברגליים, תחושה כבדות ולעיתים אפילו תחושה עייפות כללית. לכן יש לזהות את הבעיה ולטפל בה באופן מיידי על מנת להקל משמעותית על יומו של המטופל הפוטנציאלי.

טיפול מתקדם ופשוט

באמצעות מכון מור, ניתן ליהנות מטיפול מתקדם במיוחד אך פשוט בו זמנית. לאחר קביעת פגישה מסודרת במכון וביחד עם רופא מקצועי, מומחה ומוסמך, עובר המטופל מספר בדיקות במהלכן הרופא מחליט על הקריטריונים שבגינן יש או אין צורך לבצע את הטיפול להעלמת ורידים. לאחר קבלת ההחלטה, קובעים תאריך לטיפול. במהלך הטיפול, אין אפילו צורך בהרדמה מלאה או רק ברגליים. כל שצריך הוא להגיע אל הטיפול, לשמוע על האופן שבו הוא מתבצע, לשכב על מיטת הטיפולים ולתת לרופא המומחה לעשות את שלו באמצעות המכשור המתקדם. לאחר הטיפול, המטופל ירגיש בשינוי באופן מהיר יחסית כאשר גם החזרה לתפקוד היא מיידית לאחר מכן. אם כן, כיום לא צריך להמשיך לסבול ממגוון בעיות אסתטיות, בין אם הן מפריעות לאסתטיקה בלבד או אפילו מוסיפות להפריע גם בתפקוד היום יומי. בפגישה אחת בלבד, ניתן לבדוק את הבעיות הקיימות, לזהות אותן ולקבוע תאריך לשם ביצוע טיפול מהיר ומתקדם שיפתור אותן במהירות וביעילות.

תגובה 1:

  1. אין צורך בהרדמה מקומית? ממתי?! הטיפולים כואבים? ומה זה המכשור המתקדם הזה?
    רשלנות רפואית

    השבמחק